news
 
cinema club
cinema club
صفحه نخست             مدیر وبلاگ            پست الکترونیک         آرشیو مطالب         عناوین مطالب
درباره وبلاگ


welcome to my web.my name is AlirezaTayyebi
نويسندگان

 

شبكه سه سيما اعلام كرد: برنامه‌ي «هفت» از اين جمعه پخش مي‌شود.

       

روابط عمومي شبكه سه به سرويس تلويزيون ايسنا اعلام كرد: «با نزدیک شدن به پایان مسابقات جام‌ ملت‌های اروپا، از جمعه ـ نهم تیر ماه ـ مجدداً برنامه «هفت» با رویکردی متفاوت با همان دکور، از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

 

این برنامه که به تحلیل و بررسی اخبار و رویدادهای سینمایی ایران می‌پردازد، از جمعه‌ي این هفته با اجرای محمود گبرلو و تهیه‌کنندگی علی قانع، ساعت 23 به روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.»

 

به گزارش ايسنا، شبكه سه در حالي بر اجراي برنامه‌ي «هفت» در همان دكور قبلي تاكيد مي‌كند كه تيم سازنده «هفت» در نامه‌اي به معاون ضرغامي در سيما خواستار شدند اين شدند كه «از عنوان و لوگوي برنامه «هفت» براي برنامه‌ي جديد استفاده نشود.»

 

جيراني هم امروز ـ يكشنبه ـ نامه‌اي خطاب به محمود گبرلو نوشت. متن كامل نامه‌ي فريدون جيراني به محمود گبرلو به اين شرح است:

 

«آقاي گبرلو از نظر من استفاده از اسم «هفت»، تيتراژ و دكور آن هيچ اشكالي ندارد. به شما و همه كساني كه به عنوان تهيه‌كننده جديد برنامه به من زنگ زدند اين موضوع را گفتم از نظر ذهني پرونده «هفت» براي من بسته شده است.

 

نامه‌اي را كه خوانديد جوان‌هايي نوشتند كه اسم هفت از فكر آن‌ها بيرون آمد. تيتراژ و دكور «هفت» ذهنيت آن‌ها بود. جوان‌هاي شجاع‌تري از من؛ جوان‌هايي كه هنوز پرونده «هفت» در ذهنشان بسته نشده است. من جلوي نوشتن نامه اين جوان‌ها را نگرفتم و گذاشتم خواسته‌ي آن‌ها مكتوب شود از همان ابتدا مي‌دانستم اين نامه پاسخي نخواهد داشت. ولي دلخوشي اين جوان‌ها با چاپ اين نامه مهمتر از پاسخ مثبت بود. گاهي چاپ مطالبي در يك زمان‌هايي به درد زمان‌هاي ديگر مي‌خورد و اين جوان‌ها همين را مي‌خواستند.»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, :: ::  نويسنده : Alireza
پيوندها



ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 32758
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1